Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

NO. 7

Λέω να γράψω μερικά λόγια για τη blogovision για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα στη σελίδα μου που μέχρι την 30η Νοέμβρη την είχα εντελώς γραμμένη. Ότι έχω να πω για τη μουσική το λέω στην εκπομπή μου ή στο facebook όπου υπάρχει και πιο άμεσο feedback και ανταπόκριση. Ωστόσο, δε μου αρέσει που φέτος κρατάω μούγκα ενώ πέρυσι με είχε πιάσει φιλοσοφικός οίστρος. Σκεφτόμενος με τι να ασχοληθώ σε αυτές τις γραμμές είπα να αναφερθώ λίγο στα blog που παρακολουθώ. Κάποια από την  περσινή και κάποια από παλαιότερες blogovision. Έτσι για να αυξηθεί λίγο το interaction.

Πρώτα απ' όλα εκείνο του διοργανωτή, του Gone4Sure που και εκείνος δεν πολυγράφει. Όταν όμως ποστάρει κάτι, ακόμα και αν δεν πολυείναι του γούστου μου, πάντα το προσέχω. Από αυτόν έμαθα τους Unknown Mortal Orchestra νωρίς νωρίς φέτος, από εκεί άκουσα το fall των Rhye, εκεί έμαθα για το MBV. Από αυτόν μαθαίνω από τότε που αγόρασα το πρώτο ποπ και ροκ, οπότε..Τώρα βέβαια αν σας πω ότι δεν έχω ακούσει ούτε ένα από τα καλύτερά του θα με βρίσετε αλλά αυτό συμβαίνει επειδή ακόμα δεν έχω εγκαταστήσει το spotify διότι είμαι παλαιών αντιλήψεων ή αργός, πολύ αργός. Η αδιάφορος ή κουρασμένος οκ.
Επόμενος ο πόπο κόλτουρ που τον παρακολουθώ από συνήθεια ή από gossip διάθεση (βλακείες λέω?) αν και γράφει καλά και δεν ακούει και χάλια μουσική. Είναι μέσα στο πράγματα ρε παιδί μου και ακούει ακόμα metal.
Μου αρέσει φέτος πολύ η λίστα του ανεστάκη που τον είχα συνδεδεμένο και πριν τη συμμετοχή του στο διαγωνισμό. Με κουράζει να τον παρακολουθώ συνεχώς στην ξέφρενη αναζήτησή του αλλά έχει κερδίσει μέχρι στιγμής τα εύσημα με τους La Luz, Oscillation, Woodkid και κάτι θα ξεχνάω. Μη κοιτάτε που η λίστα μου είνα φλώρικη, ψάχνω για το άψαχτο που και που.
Ωραίος τυπάς είναι ο εξές ένερτζιζ που βαράει αμερικάνικες Indie κιθάρες και σίγουρα η λίστα του έχει κάτι το διαφορετικό. Social End Products, Parquet Courts (εδώ τους πρωτοάκουσα αυτούς), λάρρυ γκας που ίσως άξιζε αλλά τον κατέβασα 30 Νοέμβρη όπως και 5 άλλους δίσκους. Και Sebadoh ρε μάγκα! Γράφει στο mixtape.gr και μπορεί να είναι αυτός που γράφει το adventures που γαμεί. Μπορεί και όχι.
Επόμενος, ο/η Only Influences που δε θυμάμαι γιατί μου τράβηξε την προσοχή πέρσι. Άκουσα όμως τους Low και γενικά ξέρεις ότι θα ακούσεις ωραία low πράγματα εκεί.
Ο Ρετρό rock n roll circus είναι επίσης ωραίος παλιούρας. Πέρυσι έβαλε το μισό Uncut αλλά είχε
διαμάντια. Φέτος ψηφίζει Eels που τους συμπαθούμε και ας μη τους ακούμε, Grant Hart που ποτέ δεν ασχολήθηκα μαζί του αλλά πέρσι έβγαλε ωραίο το έτερον ήμισυ του στους Husker Du, o Bob Mould και εισέπραξα φιλοφρόνηση από το blog του και μετά σιωπή. Ξέρετε για πεθαμένα blog λέμε τώρα σαν το δικό μου. Αυτός ακμαιότατος.
Τι άλλο, α ο Ις μΠΑΡ, που είναι κολληματίας με darkies αλλά έχει να σου προτείνει κάλά πράγματα. Φέτος π.χ. έχει Soviet Soviet, Holograms, Wooden Shjips και αν μείνεις ακόμα τότε θα κολλήσεις και εσύ.
Ο πιο παλιός blogger που παρακολουθώ πάντως είναι εκείνος που έβαλε στο ΝΟ. 1 του 2009 τους Manics και πολύ ψηλά το Ta Dah στα της δεκαετίας και είπα "να και μια αδελφή ψυχή". Η συνέχεια αποδείχτηκε βέβαια διαφορετική μιας και ζήτημα είναι αν οι επιλογές μας συμπίπτουν κατά το 1/6. Δεν πειράζει έχει χιούμορ ο "τραγούδια για την κηδεία μου".
Τέλος, ο θεούλης φαντασμενιος που δεν τον έχω φίλο στο blog (έτσι..) αλλά αυτός με έμαθε το διαμάντι των Go Team πριν 3 χρόνια και τον έχω στην καρδιά μου. Και ψηφίζει στο 9 την διασκευάρα των BRMC στο Let the Day Begin. Αυτός βέβαια με τις επιλογές μου θα με έχει στη μπούκα.
Αυτά, πάω να ψηφίσω το νούμερο 7 που είναι το,



Vampyre of Time and Memory

Εδώ ο φετινός κορβανάς με ότι ψηφίζεται από τους υπόλοιπους bloggers

 Και εδώ το facebook της blogovision

Μέχρι στιγμής:


NO. 20 ΚΟΡΕ ΥΔΡΟ - ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΑΡΞΙΣΜΟ

NO. 19 IRON AND WINE – GHOST ON GHOST

NO. 18 SAVAGES – SILENCE YOURSELF

NO. 17 STILL CORNERS – STRANGE PLEASURES

NO. 16 MIKAL CRONIN – MCII

NO. 15 SUEDE - BLOODSPORTS

NO. 14 ANNA CALVI – ONE BREATH

NO. 13 YEAH YEAH YEAHS – MOSQUITO

NO. 12 THROWING MUSES – PURGATORY/PARADISE

NO. 11 SEBADOH – DEFEND YOURSELF

NO. 10 ARCADE FIRE – REFLEKTOR

NO. 9  FOGYGEN – WE ARE....

NO. 8 DAFT PUNK – RANDOM ACCESS MEMORIES

2 σχόλια:

  1. οι sebadoh σε σώζουν από τη νταφτοφαηρ κατακραυγή. yo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίος πάλιουρας! Ότι καλύτερο άκουσα τελευταία! Μη νομίζετε ότι δε σας παρακολουθώ! Τα σέβη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή