Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2013

NO. 20 ΚΟΡΕ ΥΔΡΟ - ΑΠΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΑΡΞΙΣΜΟ

Δεν είμαι σίγουρος γι'αυτό αλλά έτσι κι αλλιώς ποιος είναι για το νο. 20. Άσε που έχω ακούσει μόνο 3 τραγούδια τα οποία τα άτιμα είναι απόλαυση. Είναι hip, είναι ροκ, μοιάζουν με Ριφιφί (ή έτσι θέλω να πιστεύω) που έπαιζε η αδερφή μου το κόκκινο βινύλιο, δώρο από τον λυκειακό γκόμενό της, όταν εχώριζαν. Μου ρχόταν να κλάψω και γω τότε. Είναι αστείοι και κωμικοτραγικοί, δεν είναι πρωτευουσιάνοι, είναι αγνοί και κάπως ανάπηροι. Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν τους ξέρω καλά. Μπορεί να είναι σοβαροί ποιητές που αργά ή γρήγορα θα παρατήσουν αυτή τη μουσική και θα αποσυρθούν στον σκοτεινό τους τρελάδικο των λέξεων. Τους περιμένουμε στα Πάτρας μέσα στον Ιανουάριο!



Εδώ ο φετινός κορβανάς με ότι ψηφίζεται από τους υπόλοιπους bloggers
(μου λείπει πάντως εκείνος των άλλων χρόνων που έβλεπες με τη μία τι ψηφίζεται και δε χρειαζόταν να μπαίνεις σε κάθε blog χωριστά).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου