Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

NO. 17 LCD SOUNDSYSTEM - AMERICAN DREAM


Σίγουρα είναι ο καλύτερος δίσκος τους αφού έχει και περισσότερες κιθάρες (ή έτσι μου φαίνεται). Σκέψου, ένα καθιερωμένο γκρουπ της τελευταίας δεκαετίας και βάλε, επιστρέφει μετά από 7 χρόνια διάλυσης και παραδίδει τον καλύτερό του δίσκο που έχει και μερικά κολληματικά τραγούδια. Τώρα θα μου πεις αν σου αρέσουν οι ελ σιντι γιατί τους βάζεις τόσο χαμηλά. Θα σου πω ότι μου αρέσουν τρελά όταν ροκάρουν (Movement, Big Ideas, North American Scum, Emotional Haircut, κ.α.) και τους βαριέμαι όταν για 8 λεπτά ο Murphy φαλτσάρει πάνω από ένα μικρόφωνο και πίσω παίζουν μπίτια (βεβαίως και δεν έχω διαβάσει ούτε ένα στίχο τους). Μου αρέσει όμως που αρέσει σε πολλούς από εσάς και στο κάτω κάτω εις τον αιώνα του άπαντα (τι?) ποιους δίσκους θα θυμόμαστε μαζί αν όχι εκείνους που άρεσαν και στους δύο-πέντε-εκατό-χίλιους από εμάς;  Εντάξει, μου είπε η κοπέλα μου ότι αυτός ο δίσκος της αρέσει και της είπα μέσα!




20.  JANE WEAVER
19. PROPER ORNAMENTS
18. ΣTELLA
17. LCD SOUNDSYSTEM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου