Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

NO. 18: DIIV - OSHIN


NO. 18 DIIV - OSHIN

Το 2012 ήταν η χρονιά που σταμάτησα να ψυχαναγκάζομαι και άρχισα να πέρνω τα πράγματα όπως έρχονται, χωρίς πολλές σκέψεις και ανάλυση. Σταμάτησα να προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι είμαι αριστερός, σταμάτησα να τον πιέζω να βγει έξω τα βράδυα για να ξεσκάσει από την καθημερινοτητα, σταμάτησα να προσπαθώ να τον πείσω για το ποιοι είναι οι καλύτεροι δίσκοι της χρονιάς (ok, τον τελευταίο μήνα πάπαλα) σταμάτησα να σκέφτομαι το τι πρέπει να κάνω τώρα που να καθορίζει το πως θα είμαι σε 5 και σε 10 χρόνια, σταμάτησα να αγχώνομαι με τη δουλειά και την ανεργία, σταμάτησα να πιέζω το στομάχι μου να δεχτεί περισσότερη τροφή από εκείνη που αντέχει, το μυαλό περισσότερες σκέψεις από εκείνες που μπορεί να κάνει. Έπαψε να με απασχολεί πως θα φαίνομαι στους άλλους αν είμαι θλιμμένος ή ενθουσιασμένος. Σταμάτησα να ψάχνω πολύ εκεί έξω για να βρω τη λύση της δυστυχίας και σήκωσα μόνος μου το βάρος της, συνειδητοποιώντας ότι μιλώντας πολύ γι’αυτή σπαταλάς την ενέργεια που σου χρειάζεται για να την υπερπηδήσεις.


NO. 20 ANDREW BIRD - BREAK IT YOURSELF
NO. 19 BOKOMOLECH - MASS VULTURE

Δες εδώ τι ψηφίζεται καθημερινά απο τους συμμετέχοντες στη blogovision.  Στο blog gone4sure.wordpress.com ο συντονισμος του διαγωνισμού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου