Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2020

Blogovision 2020 No. 16

ROLLING BLACKOUTS C.F. - SIDEWAYS TO NEW ITALY

Υπάρχει το blogovision effect, το γνωρίζετε, αποκλείεται να συμβαίνει μόνο σε μένα. Είναι ότι μέχρι να ανακοινωθεί ο διαγωνισμός/παιχνίδι έχεις δεν έχεις ακούσει 5-10 ολοκληρωμένους δίσκους μέσα στη χρονιά αλλά από εκείνη τη μέρα και μετά τρέχεις να προλάβεις στο και μισή να καλύψεις τα κενά σου. Ψυχαναγκασμός δηλαδή και μάλιστα ακραίος. Φέτος έλεγα να μην παίξω μάλιστα γιατί τι σόι λίστα 20 δίσκων θα έφτιαχνα με ψυχαναγκασμούς; Και εκεί που για μια εβδομάδα είχα πέσει πάλι στην παγίδα, αποφάσισα να απελευθερωθώ. Είπα ρε παιδί μου κανείς δεν έχει ακούσει όλους τους δίσκους της οικουμένης, τι σε μέλλει αν δεν φτιάξεις και την πιο αξιόπιστη  και τίμια προσωπική λίστα; Άσε τη διαίσθησή σου να σε οδηγήσει στους δίσκους!!!! Και ως θαύματος κάτι συμβαίνει που δεν μου έχει ξανατύχει σε blogovision. Εκεί που είχα 10-15 σίγουρους δίσκους χωρίς να μου αρέσουν όλοι αρκετά, αποφάσισα να μην φτιάξω λίστα, να ψηφίζω τον δίσκο που μου αρέσει περισσότερο κάθε μέρα και ας μη βγει η λίστα αξιολογική. Διαβάζω εσάς, ανατρέχω στα site που εμπιστεύομαι, ακούω προτάσεις από τους μουσικούς μου φίλους, αφήνομαι στις κιθάρες, αυτές τις ηλιόλουστες, λουλουδιασμένες και ΓΕΜΑΤΕΣ κιθάρες που τις συνάντησα μόλις χθες! Έως αύριο!

the rest...

17. HUM

18. CREEPER

19. NOTHING

20. THE FLAMING LIPS
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου