Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2020

BLOGOVISION 2020 #4

 #4 BRIGHT EYES - DOWN IN THE WEEDS WHERE THE WORLD ONCE WAS

 Το πως βρέθηκαν στο #4 οι Bright Eyes, τους οποίους δεν είχα ακούσει ποτέ στη ζωή μου, είναι ακόμα ανεξήγητο. Ίσως το Calais To Dover, που βάζει υποψηφιότητα για κομμάτι της χρονιάς, ίσως η φωνή του Conor Oberst που με "παγίδευσε" για τα καλά, ίσως το συμφωνικό indie rock που μου θυμίζει Arcade Fire και μου είχε λείψει τελευταία. Αλλά τι ίσως λέω, σίγουρα όλα αυτά, όπως και το ότι το δισκάκι κυλάει όμορφα και ξέρουν να γράφουν τραγούδια οι άνθρωποι, δεν είναι τίποτα χθεσινοί. Έχει και μια γιορτινή διάθεση, λίγο χριστουγεννιάτικη (μπορεί να λέω μπαρούφες, δεν έχω εντρυφήσει στους στίχους), τέλος πάντων εννοώ λυτρωτική (αν με πιάνετε που αν όχι εσείς χάνετε). Ωραίος δίσκος ρε παιδί μου, δουλεμένος, χορωδιακές φωνές, πιάνα, έγχορδα, πνευστά, ηλεκτρονικά μέρη, λεπτομέρειες μελετημένες και όχι υπερφίαλες.

the rest ...

5. ROSE CITY BAND

6. BANANAGUN

7. ΤΗΕ STROKES

8. OTHER LIVES 

9. THE CALLAS

10. GOODBYE BEDOUIN

11.STRAWBERRY PILLS

12. DEFTONES

13. DOVES

14. TAME IMPALA

15. FLEET FOXES

16. ROLLING BLACKOUTS C.F.

17. HUM

18. CREEPER

19. NOTHING

20. THE FLAMING LIPS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου