Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2013

What is your favorite track from Mellon Collie?

Την 5η Δεκεμβρίου 2012 επανακυκλοφόρησε σε πολυτελή έκδοση το μνημειώδες έργο των Smashing Pumpkins "Mellon Collie and the Infinite Sadness. Τότε βέβαια ψηφίζαμε για τη μπλογκοβίσιον και δεν δώσαμε πολλή σημασία. Σήμερα όμως πρέπει να επανορθώσουμε.


Με αφορμή αυτή την κυκλοφορία ο φίλος mitrelino έγραψε ένα ωραίο κείμενο με το οποίο ταυτίζομαι πλήρως. Μου ήρθε η ιδέα λοιπόν να μοιραστούμε όλοι μαζί τις προτιμήσεις μας για το καλύτερο τραγούδι του Mellon Collie. Στα δεξιά της σελίδας θα δείτε το σχετικό poll αλλά πολύ θα το ήθελα να το γράφατε και σε σχόλιο.
Όσον αφορά τη δική μου προτίμηση, δεν είναι και δύσκολο να το φανταστείς...



8 σχόλια:

  1. Χμμμ..

    Δεν ήταν κακό. Κυριακή βράδυ ένα φρεσκάρισμα μνήμης δεν ήταν καθόλου κακό. Και να λοιπόν τί μου ήρθε στο μυαλό:

    Το πατρικό σαλόνι πάλλεται, το ξύλινο πάτωμα αντανακλά την καλύτερη ποιότητα ήχου που θα ακούσουμε ποτέ και ο Billy Corgan έρχεται σαν ένας τελάλης από ένα alternativopsychedeλικό σύμπαν να κορυφώσει το εφηβικό όνειρο:

    THE NIGHT HAS COME TO HOLD US YOUNG!!!

    Μοιάζει πραγματικά σαν όνειρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάσαι εκείνη την παραμονή Πρωτοχρονιάς 96, 97 ήταν δε θυμάμαι, που παίζαμε αγαπημένα τραγούδια στο σαλόνι πριν πάμε για ρεβεγιόν στη Λουίζα (νομίζω)? Εμένα αυτό μου έχει μείνει.

      Διαγραφή
  2. Ενα βραδυ στους Χαρτες, σε μια ιρλανδοελληνική κουβεντα στα αγγλικά, κάπου αναφερεται το απόφθεγμα "...youth is wasted on the young.."- "Aα, πετάγομαι, Smashing Pumpkins". Με μαλλον υποτιμητικό ύφος o Σέην λέει"Come on, Oscar Wilde". Αν και αυτός είχε άδικο, στιλ μάι φρεντ, στιλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να ξερε? Είναι μόνο για τους μυημένους.

      Διαγραφή
  3. come around ruby i could never sleep alone...
    το stumbleine ρε φίλε...και είχα και χρόνια να το ακούσω.όταν είχε πρωτοβγεί το είχα λιώσει.ευχαριστώ που μου το θύμισες.κι αυτό κι όλα όσα έχω συνδέσει μαζί του.είναι από τους μουσικές που άκουγα μανιωδώς μικρός και τώρα έχω την τάση να σνομπάρω.άδικα μάλλον για το συγκεκριμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχο. Το κουτσοέπαιζα κάποτε και στην κιθάρα. Ευχαριστώ και εγώ που μου το θύμισες.

      Διαγραφή
  4. δεν νομίζω ότι μπορεις να πεις με σιγουριά ποιο ειναι το καλυτερο.
    Εγω για παραδειγμα ανα καιρούς είχα διαφορα αγαπημένα. Απο το zero, το Love το thirty three αλλα α υτο που μου εμεινε απο την πρωτη στιγμη μεχρι και σήμερα είναι το we only come out at night.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου πλούτος. Εμένα ας πούμε ποτέ δε μου κόλλησαν αυτά. Αλλά υπήρχαν μπόλικα ακόμα για να χορτάσω.

      Διαγραφή